محسن یگانه

کانال هواداران محسن یگانه در تلگرام:
https://telegram.me/Just_MohsenYeganeh


موفق‌های «ماه عسل» دوباره به این قاب برگشتند

ماه‌عسل از امشب ساعت ١٩ مهمان سفره‌های افطار می‌شود.

«مهدی یراحی» و «محسن یگانه» تیتراژهای «ماه عسل 95» را می‌خوانند

به گزارش سایت موسیقی ما، امسال هم «احسان علیخانی» با برنامه پربیننده «ماه عسل» طبق روال سال‌های گذشته مهمان لحظات افطار بینندگان تلویزیون خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب...

http://www.musicema.com/sites/default/files/styles/300/public/02563_0.png


به گزارش سایت موسیقی ما، امسال هم «احسان علیخانی» با برنامه پربیننده «ماه عسل» طبق روال سال‌های گذشته مهمان لحظات افطار بینندگان تلویزیون خواهد بود. این مجری تلویزیون همیشه در برنامه‌های مناسبتی که تهیه‌کننده و مجری آنها است روی مقوله موسیقی دقت‌نظر ویژه‌ای به خرج می‌دهد. به همین دلیل همیشه خوانندگان تیتراژهای «ماه عسل» و آثارشان زیر ذره‌بین تمامی مردم قرار می‌گیرد. اما امسال احسان علیخانی و اتاق فکرش برای تیتراژهای ماه عسل 95 به سراغ چهره‌هایی رفته‌اند که قبلاً سابقه حضور در این قاب پرمخاطب را داشته‌اند. شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که «محسن یگانه» امسال تیتراژ آغازین این برنامه را می‌خواند. او پس از ده سال دوباره به ماه عسل برگشته و باید دید آیا می‌تواند موفقیت تیتراژ ماه عسل 86 با ترجیع‌بند «منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم» را تکرار کند؟

حضور محسن یگانه در تیتراژ ماه عسل در حالی رخ می‌دهد که این خواننده پس از سال 86 همکاری‌اش با احسان علیخانی را ادامه نداد و بازار شایعات میان علیخانی و یگانه داغ شد. البته هیچگاه این مجری و این خواننده در گفتگوهای خود وارد جزییات نشدند. همچنین محسن یگانه قرار بود در قالب یک گفتگوی ضبط‌ شده مهمان برنامه تحویل سال 1392 باشد اما به دلایل نامعلومی آن گفتگو پخش نشد. این خواننده پاپ بعداً در گفتگویی اعلام کرد که دیگر به تلویزیون نمی‌آید. ولی تیتراژ ماه عسل 95 را می‌توان به نوعی تیر آشتی محسن یگانه بر دو نشان قلمداد کرد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی