محسن یگانه

کانال هواداران محسن یگانه در تلگرام:
https://telegram.me/Just_MohsenYeganeh

جدیدترین خبرها!!

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ق.ظ
کنسرت های پیشه روی محسن یگانه
(روی عکس کلیک کنید)

نظرات  (۵۳)

واااااای محسن یگانه در دبی
فک کنم بازم میترکونه!!!!!!
این همه کنسرت
ماکو - تهران - دبی - کانادا !!!!!
حتما میترکونه و میاد!!!!!!
فوق العاده اید شما!!!
خیلی خیلی بروزید!!
پاسخ:
خیلی ممنون
سلام...
واقعا وبلاگ بسیار عالی ای دارید من هر چقدر گشتم وبلاگ فعال برای محسن جان پیدا نکردم...
واقعا خیلی خیلی خوشحال شدم بابت کنسرت رشت...
من تو وبم لینکتون کردم...
بازم ممنون
پاسخ:
خیلی ممنون از نظرتون
شماهم وبلاگ قشنگی دارین!!
کنسرت رشت هنوز قطعی نیست!!

چی شد که قطعی نشد؟

راستش من همش دعا میکردم شهریور باشه یا مهر البته اگه قراره کنسرتی باشه !

کنسرت رودسر که فوق العاده بووووووود ...!

عاشششششق محسنم...

راستی خیلی ممنون که واسم نظر گذاشتین !

پاسخ:
دوست عزیز من گفتم قطعی نیست! شاید برگزار شد شاید نه!
هنوز هیچی معلوم نیست - منتظر باشید.
وای رشت قطعی شد!!!
میترکونیم!
پاسخ:
بله قطعی شد!
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۵ مریم پورعابدینی
سلام
عیدتون مبارک

وااااای مروارید موسیقی پاپ جهان اقای یگانه فوق العاده س
ایشالا همیشه موفق و سربلند باشن
ایشالا سالنهایی که برای کنسرت انتخاب شدن پر شه از دوستداران اقای یگانه
چه شبهایی بشه اون شبها
واسه سلامتی اقای یگانه یک صلوات بلند بفرستید

ممنون که اطلاع رسانی میکنید و به روز هستید
دستتون درد نکنه
پاسخ:
خیلی ممنون
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۹ مریم پورعابدینی
سلامی دوباره
خواستم بگم چه خوب که از بلاگ استفاده میکنید بلاگفا خوب نبودافرین به این سلیقه
کاش جاست یگانه هم از بلاگفا دست میکشید
پاسخ:
بلاگفا هم خوب بود ولی این آخراش نصف پستهایی رو ک گذاشته بودم رو حذف کردن!!!
دیگه منم برای ماندگاری پستهام به بلاگ اومدم و خیلی هم ازش راضی ام!
وای ینی محسن بازم میاد اصفهان؟؟؟
بهترین خبر عمرم!!!
دستتون درد نکنه آقای حسینی
بهترین وبلاگ محسن یگانه!!!
پاسخ:
خواهش میکنم شما لطف داری!!
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۱ طرفدار محسن (mma)
ممنونم ! پیجتون عالیه خدا قوت:)
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام...
ممنون از اطلاع رسانی خوبتون...

:)
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام خسته نباشید...
ببخشید کنسرت رشت محسن فقط 6 مرداده یا 7 مردادم هست...
آخه تو ایران کنسرت فقط واسه 6 مرداد میشه بلیط خرید !
پاسخ:
سلام
فعلا فقط واسه 6 مرداد میشه بلیت خرید!
7 مرداد بزودی!
ممنون آقای شوانه...
امکانش هست که اصلا اجرا نشه هفتم ؟؟
پاسخ:
خواهش میکنم
هفتم قطعیه 
سایت ایران کنسرت هم زدن!!!
وای چه جواب باحالی!!
دستش درد نکنه محسن
پاسخ:
!!!!!
محسن چقد باحالی!!!
دستتون درد نکنه آقای حسینی عکس بسیار جالبی بود!
پاسخ:
خواهش میکنم 
آهان گفتم شاید درخواستی زیاد نداشته باشع مث سانس ساعت 5 کنسرت رودسر کنسل شه !!
آخه هنوز 6 م کلی جا دارهه !!
بازم ممنون 😉
راستی آقای حسینی...
شما چرا تو وبتون وب دوستان رو لینک نمیکنین !؟؟؟من خیلی مشتاقم وب های دیگه فعال رو واسه محسن ببینم !!!
این امکان واستون وجود داره که وب فعال واسه محسن پیدا و معرفی و لینک کنین؟؟؟؟
البته ببخشیداااا
پاسخ:
کدوم وبها؟؟؟
اگه شما سراغ داری بگو شاید لینکشون کردم
من که وب فعال واسه محسن عزیز سراغ ندارم
عه شما هم پیدا نکردی !؟؟؟؟
"جایت یگانه ای ها" و "ارتش جاستی ها" قبلا بود ...
ولی یه مدتیه فعال نیس فک کنم...
منم وبم راجع به محسنه 90 درصدش !!
پاسخ:
!!!!!!!
اسم وبلاگتون رو بگید من برسی میکنم اگه مفید بود حتما میزارمش
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۵ مریم پورعابدینی
سلام مرسی به خاطر اطلاع رسانی
خداقوت باید گفت به محسن جان که خیلی برنامه هاش فشرده س
بابت جواب محسنم به جهانبخش خیییلی جالب بود
کلی خندیدم
یعنی جهانبخش از الان داره واسه پسرش راه باز میکنه
واقعا چه پدری داره نگاه خانم گل
دمش گرم
#چشم#بد#دور#از هر دوتاشون
یه نگاه که بیمارشم
که اگه یه روز نبینمش میمیرم
با سلام مجدد...
عکس از کنسرت ماکو بدستتون رسید میشه لینکشو بذارید برادر ؟؟
ممنووووون
پاسخ:
چشم 
اگه پیداش کردم حتما واستون میزارم
سلام آقای حسینی
ما چطوری با شما در ارتباط باشیم؟؟؟
پاسخ:

سلام...
آی دی من در تلگرام 
SHOWANE
......................
برای ادد کردن  باید به یه صفحه چت مراجعه کنید 
و عبارت:SHOWANE@
رو بنویسید و روش کلیک کنید(لمس)
ویا به لینک زیر مراجعه کنید:
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۸ فاطمه نیکنام
سلام 
وب منم در مورد محسنه سر بزنید
خوش حال میشم همکارى داشته باشیم 
پاسخ:
سلام
حتما سر میزنم!!!

سلام فضول نیستمااااا
ولی آدرس وب این خانوم بالاییه رو میشه منم داشته باشم ؟
پاسخ:
سلام
http://arjang2.blogfa.com/
عجب وبلاگی داری!
آدم دوست نداره ازین وبلاگ بیرون بره!!!
بهت تبریک میگم!!
بدون هیچ شکی بروزترین وبلاگ محسن یگانه ای!!
پاسخ:
خواهش میکنم
شما لطف دارین!

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۰ باران *بنیامینی*
سلام . 
میخواستم بگم یه قالب وبلاگ برای محسن یگانه هستا بزنید قالب وبلاگ محسن یگانه میاره . اون خیلی قشنگه ها . از من گفتن بود 
پاسخ:
سلام...
فعلا نمیخوایم قالب وبلاگ رو عوض کنیم!
به نظرم خیلی قالب وبلاگ شیک و بی عیب هست!!
نمیخوایم زیاد قالب وبلاگ سنگین باشه
شاید بعضی از دوستان نتونن وبلاگ رو کامل باز کنن!
ولی بازم برای پیشنهادتون ممنون!
سلام ...
خسته نباشید...!
ببخشیدلین ورژن جدید آهنگ کی جای من اومد رو دارید ؟؟؟؟
اگه دارید میشه بذارید ؟؟؟
ممنون
پاسخ:
سلام
خیر ندارم
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۴ Reyhane ♥ Benyamini
فدای سرم !!! :(
پاسخ:
ببخشید لینکتون حذف شد!!
وبلاگ یه سری مشکلات داشت ک برطرف شد.
بازم ببخشید.
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۲ Reyhane ♥ Benyamini
:) :) :)
پاسخ:
!!!!!
اوکی ممنون...
خودم پیدا کردمم
اون آهنگه گفتی تابستون پخش میشه چی شد ؟؟
راستی فایل صحبتای فرزاد حستی راجع به آلبوم نگاهو داری ؟؟؟
پاسخ:
جوابتو تو سایت دادم دیگه!!
http://mohsenyegane1.ir/?p=101
عهه ؟؟
آها...
آخه تا دیشب اون پستی که توش سوال پرسیده بودم نبود واسه همین اومدم اینجا...
پست آخرت از سایت برام باز نمیشه...
یه نظرم اونجا گذشتم از لینک بالا صفحه رو باز کردم ولی انگار نیومده...
چه میدونمم
پاسخ:
پست آخرم:http://mohsenyegane1.ir/?p=111

اینم آخرین نظری ک برام ارسال شده:
http://s6.picofile.com/file/8211690968/%D9%86%D8%B8%D8%B1.jpg
نمیدونم حالا شما کدوم نظرو میگید.
ساعت 12:46 جواب نظرتونو دادم!!!!!!!
یسسس
منم همین نظرو میگم ...
عه پس اومده 
مرسی !!
پاسخ:
خواهش

حتما الان پست آخرمم برا شما نیومده!!!
http://mohsenyegane1.ir/?p=128
سر بزنید.
سلام وبلاگتون عالییییییهههه
من هر وقت از اخبار جاست و اینستاگرام عقب میمونم از وبلاگ شما خبر هارو میگیرم
فقط یه سوال شما درباره ی تاریخ قطعی کنسرت اهواز اطلاعی دارین؟؟
آخه من بیصبرانه منتظر این کنسرتم
پاسخ:
سلام
ممنون وبلاگ خودتونه
4و 5 دی در اهواز کنسرت دارن
سلام خسته نباشی 
وای اگه بدونی محسن دیشب اراک غوغا  کرد 
محشر بود مخصوصا ریمیکس نباشی و عذاب 
جای همتون خالی از 
پاسخ:
سلام  مرسی
اگه عکس یا فیلمی از کنسرت داری میتونی واسمون بفرستی
تا با اسم خودت پخشش کنیم

https://telegram.me/SHOWANE

اینم آی دی تلگرامم

سلام خبری از اجرای کنسرت شهرکرد یا اصفهان نیست؟
پاسخ:
سلام
ایشاالله اگه مشکلی پیش نیاد آخرای  تیر

سلام تاریخ دقیق کنسرت اصفهان یا شهرکرد مشخص شد کی هست.؟
پاسخ:
سلام
تاریخ دقیقش هنوز اعلام نشده

کدوم شهر قطعی شده اصفهان یا شهرکرد؟
پاسخ:
اصفهان
۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۹ مریم پورعابدینی
خاز کنسرت رشت خبری نی ؟
پاسخ:
فعلا خبری نیست
سلام لطفا اگه میشه کنسرت اصفهان را پس از قطعی شدن تاریخ بصورت پست جدید اطلاع رسانی کنید با تشکر
پاسخ:
چشم اگر تاریخش معلوم شد اطلاع رسانی میکنم
واااااااای قالب جدیدو ببیییییین!
خیلی خوشگله....خیلی
میخواستم تشکر کنم از وب خوبتون
من چند وقتیه میام اینجا و دلم نمیاد برم بیرون!!!
تشکررر...تشکررر...تشکررر
جاست تا ابد یگااااااااانه.
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۵ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۲ نمیخواد اسممو بدونی!:)
آقا قالب جدید محشله!!
و هم خودتون محشلید
و هم وبلاگتووووون محشله
مرسی ک هستید ❤️
پاسخ:
خواهش میکنم❤️
شما هم محشرید!

hello your site is wonderful
I am from the United States
Mohsin singer is the world 's best
پاسخ:
Thanks for your beautiful comments
لطفا در مورد اهنگ جدید اطلاع رسانی کنین شما به محسن عزیز نزدیک ترین 
پاسخ:
نه اینطور نیست...

زمان دقیق هنوز مشخص نیست ولی تا پایان تابستون 2 آهنگ داریم (البته اگه مشکلی پیش نیاد)
سلام ببخشید که مزاحم شدم میخواستم بدون اقای یگانه توی شهریور کنسرت تهران میزارن یا این که نه غیر از ۲۸مرداد که رامسر هست مثلا ۲۵ یا ۲۷ شهریور چالوس میزارن ؟اصلا بعد  ۲۸ مرداد کنسرت دارن؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
هنوز معلوم نیست


سلام ببخشید اقای یگانه  تهران کنسرت  نمیزارن😕😕😕😕🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
پاسخ:
سلام
فعلا ک خبری نیست!

سلام کنسرت اصفهان مشخص نشد؟

لطفا اطلاع رسانی کنید

پاسخ:
سلام
اگه قطعی بشه اطلاع رسانی میکنیم

سلام خسته نباشین...میشه ادرس پیج اصلی اینستاگرام محسنو بنویسین....تو تلگرام میخواستم بهتون بگم چون اونجا زودتر جوابمو میدادین ولی چون ریپورت بودم نتونستم..... ولی الان ااگه میشه واسم بنویسین ادرسشو..........مرسی
پاسخ:
سلام .... مرسی

www.instagram.com/mohsen

اینم آدرس جدید پیج محسن یگانه

سلام میشه آدرس سایت رزرو بلیت 2 مهر اصفهان را به صورت لینک اضافه کنید به پستتون 

پاسخ:
سلام
فعلا بلیت فروشی شروع نشده

سلام پس کنسرت اصفهان چی شد ؟ قطعی شد ؟ اطلاع رسانی کنید
پاسخ:
سلام
 اصفهان رفت برای بعد محرم

سلام خسته نباشید.ببخشیدیه سئوال داشتم.کنسرت اقای محسن یگانه 2بهمن تهران قطعی هست یانع؟
پاسخ:
سلام ....بله قطعیه
بلیت فروشی هم بزودی شروع میشه

سلام ببخشید اقای یگانه تا کنسرت ۲بهمن اهنگ جدید نمیدن بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام ....احتمالش خیلی خیلی زیاده ک آهنگ جدید بیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی