محسن یگانه

کانال هواداران محسن یگانه در تلگرام:
https://telegram.me/Just_MohsenYeganeh

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی به نام خیلی چیزا



آهنگساز: محسن یگانه

ترانه‌ سرا: مونا برزویی   تنظیم‌کننده: شهاب اکبری
http://www.musicema.com/sites/default/files/Amirali%20Zamani%20-%20Kheyli%20Chiza.jpg


متن ترانه

من خیلی چیزا از تو یادم هست
اگر بگم شاید برات بد شه
این همه موج به سمتِ من نفرست
که یه دفعه آب از سرم رَد شه

بترس از اینهمه پس لرزه
بغضم شبیه ِ ترک ِ خاکه
فریاد می‌کشی نمی فهمی
این همه بی‌رحمی خطرناکه

زیر خاکسترفکرم
یه بغض مثل آتیشه
دلت خواست امتحانم کن
ولی واسه ی تو خیلی بد می‌شه

فریاد می‌کشی، صدای من
گم می‌شه تو همهمه‌های تو
چرا همیشه تبرئه می‌شی؟
بیزارم از محکمه‌های تو

از پله‌ها چند بار هل می‌دی؟!
با تو رقابتی ندارم من!
می‌خواستم کنار هم باشیم
مثل دو تا دوست نه دو تا دشمن

وقتی که مغرورمی‌شی یادت نیست
گذشته‌هات انقدر دور نیستن
فقط سکوت کردم این روزا
اما همه سنگا صبور نیستن!


.
.
.
دانلود با کیفیت اصلی

Download

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی