محسن یگانه

کانال هواداران محسن یگانه در تلگرام:
https://telegram.me/Just_MohsenYeganeh

عکس ها و ویدیو های مربوط به کنسرت رشت

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

عکس ها و ویدیو های مربوط به کنسرت رشت


برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظرات  (۱۰)

ما شمارو نداشتیم چیکار میکردیم!!!!
دستت درد نکنه
بدون شک بروزترین و بهترین وبلاگ محسن یگانه هستید.
پاسخ:
شما لطف داری
عزیزی

الهی من قربونه قلب مهربونش برم!!
دست شما درد نکنه آقای حسینی
حرف نداریییییید!
پاسخ:
خواهش میکنم
عکس ها فوق العاده بودن!!
بخصوص عکس سلطان پاپ با آقایی ک مشکل جسمانی داشتند!!

نظر شما درباره سالار عقیلی چیه اقای حسینی
پاسخ:
جان؟؟!!!!
والا چه عرض کنم!!
سالارعقیلی هم جزو خوانندگان مطرح موسیقی سنتی هستن!!
آهنگهای بسیار هیت و شنیدنی دارن!!
ایشاالله موفق باشن 
هه منم اون همه راهو رفتم کنسرتش آقا حتی حاضر نشد یه عکس باهامون بگیره.فکمیکنم اینا واسه سانس دومه.خیلی دلگیرم.فک کنین بعد چهار سال خواننده ی موردعلاقتو میبینی اونوقت یه عکس یا یه امضا نتونی ازش بگیری...
من چهارساله تو کفه شم برای اولین بار ازنزدیک دیدمش که اونم...
هی خدا!به هرحال عکسا خیلی قشنگ بود مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم .
ایشاالله بتونید باهاش عکس بگیرید.
ببخشید...یک سوال……!!!؟؟؟؟
شما ارش حسینی هستی؟؟؟رفیق آقا یگانه؟؟؟؟
همون که تو مصاحبه ها باهاش حرف میزنه؟
یا نه؟
پاسخ:
خیر
هیچ نسبتی با آرش عزیز ندارم!!!
Merci
پاسخ:
خواهش
عالی بودن....
منم اون زمانی که با اون آقایی که مشکل جسمی داشتن عکس گرفتن اونجا بودم،یادش بخیر منم چند تا عکس باهاش گرفتم خییییییییییییلیم خوش گذشت... از شمام بابت وب عالیتون تچکر مینمایم 
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی