محسن یگانه

کانال هواداران محسن یگانه در تلگرام:
https://telegram.me/Just_MohsenYeganeh

کنسرت محسن یگانه در وزارت کشور

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ


زمان : 30 مرداد ۱۳۹۴

سالن اجرا : وزارت کشور ( با نمای 360 )

ساعت اجرا : ۱۸:۰۰ و 22


خرید بلیت این کنسرت هم اکنون در سایت

iranconcert.com

+

عکس جدید محسن یگانه با موهای کوتاه در ادامه مطلب...




عکس جدید محسن یگانه با موهای کوتاه

.........




نظرات  (۱۲)

چه عکس زیبایی!!!
به نظرم محسن این شکلی خیلی خوش تیپ تره!!!

پاسخ:
منم باهات موافقم
این عکسو چه کسی گرفته؟؟
پاسخ:
 بهنام دریانی عزیز
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۸ مریم پورعابدینی
به سلامتی
مرسی به خاطر عکسها
دست اقا بهنام درد نکنه
چه تابستان شلوغی خواهد داشت اقای یگانه
بچه ها درسته محسن قراره بره برنامه خندوانه؟؟؟؟
پاسخ:
ببینین مریم خانوم
محسن یگانه به احتمال زیاد میرن خندوانه!!!
ولی هیچ چیزی قطعی نیست باید صبور باشین
ایشاالله میرن
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۸ مریم پورعابدینی
سلام
خیلی ممنون که پاسخ دادین
خدا اجرتون بده

وای نه,من اصلا دوست ندارم بره به اون برنامه لوس و مزخرف با اون مجریه لودش برنامه های تی وی لیاقت اینو ندارن که انسان بزرگی برن و در برنامه حضورپیدا کنن
اگه برن زیر حرفه خودشون زدن هنوز یادم نرفته که چند سال پیش تو برنامه اینجاشب نیست رادیوجوان گفتن که دیگه نمیرم تلوزیون
با مهموناشون درست رفتار نمیکنن
پاسخ:
!!!!!!!!
ببخشید این عکسارو از کجا گرفتید خیلی قشنگن تو هیچ سایتی هم نیس

پاسخ:
از اینستاگرام محسن یگانه - بهنام دریانی - آرش حسینی
۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۹ مریم پورعابدینی
سلام بر دوستان
لطفا,خواهشا,جون هر کسی که دوست دارید,تورو خدا واسه سلامتیه اقای صفوی دعا کنید امروز روز عمل جراحی اقای صفوی هست
دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه پس با هم دعا کنیم که صحیحو سالم از زیر تیغ عمل جراحی بیرون بیان
خدا به همه ی بیمارا شفا بده بهنام عزیز هم همینطور
پاسخ:
آقای صفوی آدم خیلی بزرگواری هستن!!
دوستان براش دعا کنین ایشاالله خوب خوب میشن
سلام شوانه جان خوبی منم پویان وبلاگ باحالی داری
پاسخ:
سلام پویان جان !!!!
خیلی ممنون که به وبلاگم اومدی و نظر دادی!!!

سلام کنسرت اصفهان بلیط فروشیش کجاست میدونم هنوز شروع نشده ولی از قبل بگید تا من سکته نکردم

پاسخ:
سالن نگین نقش جهان
 8 مرداد اصفهانه

۲۶ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۱ مرضیه مهدوی
اصن فدای پسرخاله ی نازنین خودم البته دست شماهاهم درد نکنه کیفیت خیلی بالاست عالی بودین ممنون من از جای محسن که 10 دقیقه پیش باهاش صحبت کردم ازتون تشکر میکنم
پاسخ:
!!!!!!!!!!
اخیش موهاش کوتاه باشه خیلی خوشگل تره به به من خومردم تااهنگ بهت قول یدمشونصب کنم
زیباست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی