محسن یگانه

کانال هواداران محسن یگانه در تلگرام:
https://telegram.me/Just_MohsenYeganeh

کنسرتهای محسن یگانه در آینده

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

کنسرتهای محسن یگانه در آینده


۲۰ الی ۲۴ تیر ! کیش ! تالار شهر

۲۹ تیر دبی  Ductac hall

۳۱ تیر ! چادگان در اطراف اصفهان ! دهکده زاینده رود

کنسرت های شیراز ، اصفهان ، آستارا ، کرمان و…



نظرات  (۱۰)

وای وای وای!!!
به جرات میتوان گفت بروزترین وبلاگ محسن یگانه!!
پاسخ:
خیلی ممنون
دست شما درد نکنه ک این همه زحمت میکشید
پاسخ:
خواهش
ببخشیدا اینو میپرسم ...
ولی خو بخدا گیج شدم !!
مدیر این وب کیه ؟؟
دختره ؟؟پسره !؟؟
آقا ؟؟خانوم !؟؟
آقای حسینی ؟؟؟
ممنون میشم یکی منو روشن کنه !!
پاسخ:
من حسینی هستم 
خوب پسرم دیگه!!!!!
عکسای محسن با موی کوتاهو میشه بذارید ؟؟؟
سلام
شما اطلاع داری علیرضا بدیع چی در مورد محسن گفته که آرش اون پستارو تو اینستا گذاشته؟
یه درخواستی هم دارم اگه میتونید خواهشا کمک کنید
مجله ترانه ماه یکی از آخرین شماره هاش به محسن اختصاص داشت و پرونده از محسن توش چاپ شده بود میشه صفحات مربوطه رو همینجا واسم بزاری اگه داری البته ممنونم:؟
پاسخ:
دوست عزیز تو گوگل سرچ کنید خیلی سایتها و وبلاگها گزاشتن!
اینم یه لینک
http://mohsenyeganeh.ir/?p=190
ببخشید من اطلاع ندارم برین تو پستای آرش این سوالو بپرسید 
شاید جواب داد!
بعله...
حالا متوجه شدم !
بعد یه سوال دیگه ...
با آقا آرش نسبت دارین ؟؟؟
پاسخ:
خیر با آقا آرش هیچ نسبتی ندارم
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۴ مریم پورعابدینی
سلام بر دوستداران مروارید موسیقی پاپ جهان اقای یگانه عزیز
عیدتون مبارک
ممنون که به روز هستید و البته خوش سلیقه کاش اقای ارش حسینی هم از بلاگفای دروداغون دست میکشیدن و یک وبلاگ جدید و نو از بلاگ میساختن خسته شدم از بس رفتم دیدم وب به روز نشده قسمت نظراتشم خرابه
عشششششششق است اقای محسن یگانه
ایشالا کنسرتاشون با موفقیت برگزار بشه و همه راضی و خوشحال برن خونه هاشون
پاسخ:
ایشاالله
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۷ مریم پورعابدینی
سلام
یه سوال
درسته که اقای محسن یگانه قراره برن برنامه خندوانه؟؟؟؟
پاسخ:
انگار میره!!!
ممنون که عکسایی که میخواستمو گذاشتین...
مررررررررررررررسی
پاسخ:
خواهش میکنم
ببخشید محسن جان کی کنسرت شیراز دارن؟
پاسخ:
فعلا هیچی معلوم نیست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی