محسن یگانه

کانال هواداران محسن یگانه در تلگرام:
https://telegram.me/Just_MohsenYeganeh

تور کنسرت محسن یگانه در کانادا

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ب.ظ

مژده به دوستاى خوب مقیم کانادا !!

ادامه تور امریکاى شمالى. اینبار  تورنتو، مونتریال، کلگرى و ونکوور

Super excited to announce the continuation of our N. American tour.

See you in Toronto, Montreal, Calgary and Vancouver/ Canada

منبع خبر : پیج اینستاگرام فریدون صادقی ‘ نوازنده سازهای کوبه ای ‘

البته خبرهایی مبنی بر کنسرت دوبی هم به گوش میرسه ! به محض قطعیت اعلام میکنیم


برای دیدن در اندازه اصلی بر روی عکس کلیک کنید.



یگانه که چندی پیش «نگاهِ من» چهارمین آلبوم رسمی اش را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد، پنجم سپتامبر ۲۰۱۵ (چهاردهم شهریورماه سال جاری) به کانادا می‌رود تا در سالن سونی سنتر برای دوستدارانش در شهر تورنتو به اجرای برنامه بپردازد.

در این کنسرت، یگانه گلچینی از آثارش که شامل تک اهنگ ها و قطعاتی از آلبوم‌های «نفس‌های بی‌هدف»، «رگ خواب»، «حباب» و «نگاهِ من» را اجرا خواهد کرد.

شایان ذکر است که چهارمین آلبوم رسمی از «محسن یگانه» ۲۰ اردیبهشت ماه به دو صورت ولت و دیجی پک به تهیه کنندگی شرکت «آوای فروهر» و از سوی «تصویر دنیای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شد.

نظرات  (۴)

دست شما دردنکنه خبرهارو خیلی زود میزارین

پاسخ:
ممنون
وااااااای محسن در کانادا!!!
حتما میترکونه‍ !!!
تشکر بابت خبر خوبتون آقای حسینی!
پاسخ:
ممنون
متاسفانه این اقای یگانه خودشو خیلی گم کرده و با گذاشتن نرخهای بالای بلیطها 160 دلار فکر کرده مردم تورنتو بیکارن برن کنسرت این اقا من و دوستانم تصمیم گرفتیم کنسرت این اقا رو تحریم کنیم . داریوش که خواننده قدیمی است و یک ایران طرفدار داره قیمت بلیطش کمتر بود تازه این اقا قبل از اینکه بیاد تورنتو پولشو چک تضمینی گرفته دست واسطه دادن که وقتی برنامه اش رو اجرا کرد چکشو  از واسطه بگیره سیصد هزار دلار فقط خودش گفته میگیرم خدا رحمت کنه مرتضی پاشائی رو که عمرش کفاف نداد بیاد تورنتو گفته بود بلیط های من رو کمترین قیمت بفروشید تا همه بیان من هزینه خودم و گروه ارکسترم رو تو این مدت که در کانادا هستم بتونم تامین کنم کافیه اضافه تر چیزی نمیخوام . این هم خدابیامرز خواننده مردمی و اونهم ادعای خواننده مردمی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی